Friday, January 25, 2008

數手指@記~

我覺得,有一句話很真;
人生有多久,
朋友又有多少?
知心的,十根手指數的完嗎?
何必,你爭我斗的```
人生短短幾十年,
人越老了,
朋友就漸漸少了...
真心的...
不是跑了,
就是死了...
在不是, 根本都不認識的...
那, 現在你的手里...
還有多少根好朋友可數呢???
開開手掌,數數吧!!!
好好反醒~
***** 珍惜;體諒,明白'誠懇_接收 *****

3 comments:

克努斯 said...

其实这我也发觉到,
人越老,朋友越少。
水月催人老,
我也无能为力.

patricia said...

infact, i've tried my best to maintain the frens that i'm having now.

somehow, it's jz really too tired when u have to "give" everything to maintain it.

r3mUs said...

use our heart sincerely...
nothing much can be say after tat coz u have done ur best...
let god decide~

-------------------- M3 = 我~ ----------------------

--------------------   M3 = 我~   ----------------------
<<<<<< 我...好累哦~很想休息一下``` >>>>>>
<div><a href="http://www.fileden.com/files/2007/4/7/962602/sinian.wma"></a></div>